Saturday 28 March 2009

Bol din hartie



Alegi un bol.

Prepari o solutie din parti egale: apa plus lipici pentru hartie.

Rupi bucati de hartie sau ziar in fasii si le pui in solutie. Le lasi vreo cateva ore.

Peste bol pui celofan. Iei bucatile de hartie si incepi sa pui peste bol. Pui vreo 4-5 straturi.

Lasi sa se usuce cateva zile. Cand e uscat poti sa-l ornamentezi, pictezi cum vrei.

Poti pune in el bomboane, seminte etc.
Vaza asta am facut-o asa: am luat carton si am lipit cu scotch bucati in forma care am vrut-o. Apoi am lipit hartie alba cu solutia de mai sus, si l-am lasat la uscat. Floarea si frunza am facut-o astefel: am luat hartie igienica si am rupt-o fasii subtiri, dupa care le-am rasucit si le-am pus cu lipici in forma de floare, respectiv frunza. Apoi le-am pictat.

No comments: